Helgen

Jag landade i Spanien, Barcelona/Girona- fick ett sms som stod välkommen till spanien. Däefter tog vi en lång biltur till frankrike. Vid gränsen fick jag ett sms som det stod välkommen till frankrike.. haha

Familjen var trevlig och allt känndes bra. Klart det känns anorlunda då det är en ny familj, nya rutiner och allt. Men dom verkade jätte bra och jag tror jag kommer ha det jätte roligt där. Visst, det är en småstad. Men det finns det essensiella, dvs ett gym. Det är allt jag behöver. Flyttar dit den 26 augusti, fast det kanske jag redan har berättat kom jag på. :P

PÅ flygplatsen träffade jag några Candadensare. Dom var ganska söta. Dom skulle till Rom och jag skulle till Milano, lite halv osis, men endå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0