Happy birthday

I går var det min födelsedag. Men jag fick redan en present några timmar innan min födelsedag faktiskt hade börjat.
Klockan 19 hade jag fått meddelande på både mobilen och på internet av mitt ex Ivan. Vi skulle träffas för en "kaffe", han tog en öl och jag drack is te och vi pratade om hur han hade haft det sedan vi gjorde slut. Han åkte till Cuba och sedan till spanien i några månader.
Gud va han är söt! Man blir bara kär igen av att titta på honom.

Men det var inte så lätt att träffa honom först. Efter vi hade bestämt att jag skulle komma över till honom tog det 30 min innan jag gick dit. När jag väl kom så var han ute och gick med hunden, Zora. Så jag bestämde mig för att vänta i trappuppgången då en inneboende endå öppnade porten.

När jag väntade där kom Aida fram till portdörren med en vän. Dum som jag kan vara ibland, log jag bara och öppnade inte dörren, tänkte hon har juh en nyckel. Men hon hittade inte nyckeln och efter ett tag såg hon att det var jag.. Hon bah, nej men det är juh janina och då kände jag mig as dum för att jag inte öppnade dörren så då gick ajg dit eftersom hon ändå inte hittade nyckel..

Hon gillar verkligen mig. Hon framade mig och sa att jag var så söt, sen gick vi upp till lägenheten. Och det konstiga var att hon visste att det var min födelsedag nästa dag.. Underligt tycker jag nu när jag tänker på det.. hennes är imorn.. Kanske jag ska bara en kaka till henne och gå förbi ímorrn innan Linnéa kommer..

Efter ett tag kom även baben Ivan hem, snygg som vanligt. Tyvärr hade han gått ner 4 kg och det syntes han var mycket smalare i ansiktet.

Jaja blabla bla..
Timmarna gick och det närmade sig min födelsedag dvs tolvslaget.
För att göra det här inlägget lite kortare och bespara mig själv arbetet att skriva så mycket. Berättar jag bara slutet.

Hur historien slutar är med att jag och Ivan har det trevlig på en eller snarare fyra filtar på källargolvet och Ivan säger. Happy birthday! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0