Fredag fortsättning

Efter parkmyset bar vi oss iväg till Navilie, Jag hade alsdrig avrit där och heller hade aldrig Linnea då det var hennes första gång här.


Navilie eller hur det stavas är floden som går här i Milano, enlligt oss var den inte mycket att se, men vi hade det as kul.




Vi gick till en bar där man kunde spela biljard. Kan kan då säga att jag och linnea inte var dom bästa, men roligt var det.

 

Drinkarna som alltid var jätte starka.
Nu ska ni få se hur stark en italiensk drink faktiskt är..

Detta är en Jäger redbull, utan redbull då man fick hälla i det själv.


Detta är utan redbull som sagt.. och för att ni ska tro mig har jag även den här bilden- men varför skulle jag ljuga??


En oöppnad redbull..
det var den samma mängd sprit med Linneas drinkar fast det var vodka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0