en underlig dröm

Jag träffade en tjej, det var en solig dag och jag hade en cykel. det hade förvisso hon också, hon sa till mig att hennes pojkvän hade varit otrogen mot henne, så dom hade gjort slut. Hon berättade även för mig att hon ville ha barn så hon funderade på att skaffa barn genom en bank. Jag sa att man kunde det. När hon började gå ifrån mig så sa jag efter henne att hon verkligen borde fundera på att ta tillbaka honom för det är inte ofta man hittar någon man verkligen älskar. Hon sa att det var sant och började cykla iväg. Jag tog min cykel och raceade efter henne och jag kom före henne, sen vet jag inte vad som hände för klockan ringde och det var dags att gå upp. det var en väldigt skön dröm endå. Jag vet inte vad allt dette beyder, men det gör inget.. Synd bara att man inte kan forsätta på samma dröm nästa gång jag går och sover. Btw, allt var i färg, kanske var därför jag tyckte det avr så himla fint.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0