Allt jag vill ha

Det verkar som att livet går framåt för mig.. Men jag har juh heller inte gjort något så att karman ska ta mig bakåt.. På fredag ska jag åka till spanien, eller ja till frankrike men landar i Barcelona och sen hämtar den nya familjen mig där..
Det är bara en av sakerna jag verkar få.. och hoppas det inte slår slint nu och allt försvinner i rök.

Det andra är (jag plaerar mitt liv i detalj, nästan) att jag verkar få den distanutbildningen jag vill ha. Visst är det lite tidigt att säga men genom den info jag har plockat på mig, ser det ljust ut..

Den tredje är att jag kommer hem till midsommar. Midsommarn ska spenderas med Kim på hans landställe.. Det ser jag verkligen mycket fram emot..

Det här året har varit jätte bra (året i italien), visst har det haft sina upp och ner, men i helhet har jag haft det jätte bra och jag kan inte förstå att det redan har gått snart 10 månader..
Nästa år (om jag får allt jag vill ha och planerar för) kommer bli super, bättre än det här tror jag.. Och det är jag så glad över..
Jag skulle kunna säga till er att hålla tummarna och inte kasta någon förbannelse över mig. men ni gör vad ni vill, nu förtiden tror jag på karma och jag har bara gjort gott för att få gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0