thunderstorm

Idag var det värsta oskvädret.
Jag hade precis fått en docka att hålla i när det började, jag sa till tjejerna att det regnade något frukansvärt ute och Eleonora sa att himlen såg konstig ut. Då berättade jag att jag såg en blixt lite tidigare.. och sen började det..
Det kom blixtrar var 3 sekund, nej jag överdriver inte!! Det var helt otroligt, lite muller men mer blixtrar än någonsin.
Dockorna försökte sova men dom var rädda så dom vände huvudet ner mot kuddarna, mdan vi tjejer satt och tittade ut genom fönstret på det oskväder som var där ute.. Verkligen helt otroligt. Molnen rörde sig så fort så efter typ 15 minuter var blixtrarna bakom oss..



Pollen då. ja som sagt är det vår här, och min allergi är någe fruktansvärt. Jag tar medicin, och det hjälper sisådär..
Men idag tog jag min sista tablett, men som tur är är det bara imorgon kvar här och på Torsdag åker jag hem över påsken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0