party all the time

Igår när vi kommit hem från Bergamo had jag endast 45 minuter på att bestämma mig vad jag skulle ha på mig för middagen och utgången jag coh mina två vänner skulle göra (då dom andra två inte kunde komma). Jag skyndade mig jätte mycket, Jannika ville inte följa med, hon var för trött..

Jag, Nina och Marco gick till en sushi restaurang, exakt den restaurangen Dario tog mig till för ett par veckor sedan. Jag bara älskar Sushi.

Nästa gång blir det mexican och sen afrikanskt. :D

Sen träffade vi en av marcos vänner-- han var söt-- och sen gick vi till en bar som en av marcos vänner ägde. Jag och Nina gillade inte baren och jag tror inte Michele gjorde det heller, men vi stannade där till runt 3 snåret , vi hade två flaskor med vin och sen åkte vi hem..

(Vinflaskor vi inte behövde betala för) Jag hade en trevlig kväll men på morgonen idag vaknade jag med huvudvärk och har haft det hela dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0