Huvudsnack

Tyvärr blir det bara två bilder. Min älskade bror var juh och hälsade på i helgen. Alla älskade honom, dock inte lika mycket som jag då.. hihi för det kan ingen göra.. :P

På fredagen när han skulle landa var planet försenat en timme. Men vi hann endå äta middag med Nina och Micha.. Men har inte jag skrivit om det här förut, känns som det.. Jaja, det var iaf jätte trevligt.

På lördagen strosade vi runt Milano, Matthias verkade gilla det väldigt mycket. Hur husen såg ut och den maffiga Doumo. Det var målningt, men för mig relativt varm. För Matthias var det jätte varmt och ahn sa att han svettades som en gris.

På kvällen hade jag sagt till några av mina kompisar att komma med oss och mysa i Sempione med lite öl och spel. Maria och Michele hämtade upp oss här och sedan mötte vi Marco lite senare. Vid 12 tiden så kom även Nina Och Micha. Vi hade det jätte trevligt, dock blev det väldigt sent. Runt 3 tror jag vi la huvudena på kuddarna.

Något annat roligt som hände var att Michele såg några ha sex då han gick och kissade i buskarna. konstiga italiensare, dom har sex överallt.. :S
Sedan hade dom boxningsbatch i sempione, första gången jag såg det, fast kollade bara i några minutrar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0