Ett vänskapsslut

Idag- eller ja det började egentligen igår, tog min och Enzos vänskap slut. Han sa att han inte kunde umgås med mig längre för han ville ha något jag inte kunde ge honom (sex, kärlek, känslor jag inte hade, inget förhållande cok, men mer än vad jag kunde).

Igår när vi var på promenad och vi satte oss ner på en parkbänk (för jag var så trött och hungrig) betädde han sig jätte konstigt. Tidigare i veckan hade han fått några bilder av mig, eller nej förresten, det var på dagen igår. Han fick några bilder på honom då Linnéa var här på besök. Han sa idag att det var därför han hade betätt sig så dåligt (enligt mig), när han såg på bilderna dom jag och han var på tillsammans, såg han verkligen att det aldrig skulle kunna bli något mellan oss. H
Han tyckte att han verkligen såg äldre ut än mig, och det gör han juh. Men han beter sig inte som en äldre. Han är rolig att spendera tid med, tråkigt nog så kommer det inte bli något mer med det. Han sa något till mig som verkligen fick mig att förstå att han verkligen inte kunde umgås med mig längre. Han sa bland annat att nu kunde jag fylla min kvinnliga stolthet för att han dumpade mig för att jag inte kunde ge honom det han ville ha. Vilket var verkligen en konstig grej att uttrycka. Han sa något annat också som jag inte kommer ihåg vad det var, några elaka saker ect, så jag sa till honom -"Ok så det är så här du känner, då ska jag nog gå nu". Då sa han "Ok". Så jag tog min gymväska, ställde mig upp, samtidigt som han. Han sa "Hej då", och jag sa "Hejdå, det var trevligt att känna dig" och sen gick jag. Nu har jag raderat hans nummer och hans facebook.

Jag önskar dock att jag kunde visa er alla roliga ögonblick vi har haft ihop. Igår tex när vi var på promenad, mitt på ljusa dagen, drog han ner sina byxor och visade rumpan för mig, det var as kul.. Ja bara, -"nej inte här, det finns barn här" (för det var utanför en simmingpool). Hehe ja det var roligt.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0