En kväll i Paris

Efter middagen bestämde vi oss för att gå på en liten rund tur i Paris. Det är tyvärr inte som i Milano att allt man vill se är relativt nära varandra. Nej, Paris är en jätte stor stad, alldeles för stor för min smak kan jag då intyga.

Vi tog våra första steg ner mot-- Ja vad var det vi såg. För att vara helt ärlilg, var jag inte så intresserad i allt vi såg. Jag bryr mig inte riktigt vad det är, tyvärr, utan jag kollar mer på hur det är konstruerat och dömer skönheten i sig, oavsätt om det är något känt eller inte.


Vi hittade några roliga bilar med träd på som vi modellerade på, lite senar, strax efter denna bild kom det en vakt och sa att vi inte fick klänga på dom. Det var hans jobb. Tydligen var dessa träd och bilar en utställning för miljön.







Där efter drog vi oss vidare till fontänerna och mot Eiffel tornet.









Jag har alltig gillar den här klänningen, men det är verkligen helt annorlunda att se den på ett foto när jag har den på mig. Randigt är verkligen inte något som passar mig.. Antar att jag får lämna den bakom mig.. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0