dumma mig

Nu är min bror här. Vi hade det jätte bra igår då han kom. Jag var lite orolig att planet hade kraschat.. Nog visste jag att planet var försenat, men han hörde juh aldrig av sig. men sedan kom han och vi hade middag med Nina och Micha.. Det var jätte lyckat.. :D Dock var det mest Nina och Matthias som samtalade.. :P

Idag har vi vart och strosat i milano. Stackars våra fötter.. Snart kommer vi åka in igen och sitta och mysa med öl i parken med mina vänner. Dock är vädret lite ostadigt. Men tror inte det kommer regna iaf, så det är bara fint.

Jag har redan packat ner de saker jag plaanerat att Matthias ska ta hem (han åker imorgon bitti igen =( ) men är jag så korkad att jag tror att jag ska få med resten av sakerna i en väska på 26 kilo..Nej inte riktigt.. Måste köpa en till resväska och ett tillägg på biljetten. Men allt kommer ordna sig.. Jag längtar starkt till Midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0