Bakis i sommarvärmen

Jag skrev en liten trudelutt på söndags morgonen då jag vaknade, så här gick mina känslor.


"Pulsen går i 180. Det är varmt som satan då klockan bara är 7.30. Klockan har inte ringt för att väcka oss, men konstigt nog så vaknar jag oftast 10 min före klockan ska ringa. Jag tycker synd om Matthias om han känner likadant som jag när han vaknar.
Han tar nämligen planet tillbaka till Svezia idag, efter inte mer än 5 timmars sömn. Nog är jag trött, men som jag sa. Pulsen går i 180 och man svettas fast man har fönstret öppet,  inget täcke och knappt har några kläder på sig . Det är omöjligt att sova.

Nu när jag har stått upp är frågan om jag verligen är bakis. Tror jag fortfarande är full. "


Matthias tog bussen till Malpenza, där hans plan var försenat 2 timmar, stackarn! Det var tydligen något fel på någon av passagerarna så dom behövde nödlanda, läskigt!! Hela dagen tog det för han att åka hem.. Ett flyg på endast 2,5 timme eller så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0