Vilken natt

Jag hade en mardröm i natt som egentligen hade börjat mycket tidigare än innan jag gick och la mig.
Till middag åt vi soppa och så hade Alessandra berett någon korv på ett bröd som hon hade i ugnen. Eftersom jag är i Italien och nog inte kommer äta det här när jag åker tillbaka till Sverige, bestämde jag mig att prova även fast jag vet att jag inte tycker om kött (och korven såg inte så god ut) och får en ”allergisk reaktion”, men tänkte att det var så lite så det var ok. Men det var den inte.

För det första hade jag inte mått bra på hela dagen, jag var snurrig i huvudet, kunde knappt gå rakt och kände som om jag skulle kräkas. Jag mådde helt enkelt piss. Men skulle ändå gå på italienska kursen som jag hatar så mycket. Väl där, började jag känna mig ännu konstigare, jag fick jätte ont i magen som gick ut i ryggen, jag hade värmevallningar och mådde ännu sämre, så en timme in i lektionen gick jag hem.
När jag gick och sov, hade jag fortfarande jätte ont i magen men somnade tillslut. Men jag vaknade flera gånger under natten av att det gjorde så ont.

Tidigt på morgonen drömde jag att jag skulle hälsa på min mamma som bodde några hus ifrån mig i finsta kurvan, men så klart så såg det helt annorlunda ut. Jag gick på vägen mot mammas hus, mitt i natten och en bil stannade för mig. Killen som körde följde efter mig och lät mig inte gå in i mammas hus. Jag skulle skrika på mamma, men han tröck på en punkt i min rygg och det gjorde så fruktansvärt ont att jag inte kunde ropa på henne. I slutändan vaknade jag i af med samma värk jag hade när jag gick och la mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0