Längtan till sommar

Jag längtar inte till sommaren för sommaren och det varma vädret. Jag kan verkligen inte vänta till jag åker till Spanien och alla hundar. Sitter och tittar på några av vovvarna nu och jag villk bara krama dom.
Jag tycker nså synd om dom, vissa har varit där i mer än 10 år och har nu fått ett permanent boende på SOS, det blir för stor omställning för dom att flytta och dom gillar att vara där.

Det finns så dumma människor i världen. Hörde hos frissan idag och läste det även i den lokala tidningen. Det var någon som hade kastat ett gäng levande fullvuxna kaniner ute i soptunnan här om dagen. Hade ingen hittat dom skulle dom ha frysit ihjäl. Det är upptill -25 grader där jag bor.. Jag hoppas att dom kan få tag i ägaren och straffa honom så mycket att han önskar att han var död.

Jag läste även på hundsidan att det hade kommit in en hund (för ett par år sedan, som fortfarande är kvar där), lämnad id dörrren på SOS. Hunden hade stora sår på sidorna, som att någon hade hällt syra på den eller bränt hunden med något.
Sånt gör mig så arg, och jag skulle vilja stoppa det på något sätt och ge dom människor som gör sånt här riktiga straff. Då önskar man att man kunde skada dom på samma sätt som dom skadade djuret eller människan. För dom är några som verkligen förtjänar det. Men vem skulle vilja utföra denna bestraffning. eller det rätt skulle vara att dom får göra det på sig själva. Som i detta fall, hälla syra på sig själv..

JÄV*A IDIOTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0