fartfylld helg

Helgen var fartfylld, kan man väl kanske säga. Rolig som tusan vart den i alla fall. Men idag mår jag inte så bra, konstigt nog..
På fredagen fyllde Jeanette Petit  24 år. Så då var vi först på en pub i Monza.  Det roliga var att Nina, en av Jeanettes vänner väntade även på Monza station på hämtning av Jeanettes vän Massimo, men det visste inte jag för jag hann inte läsa hennes sista mail hon skickade iväg. Men Nina visste att en blond tjej även väntade där, så där sågs vi. Men det var inte det roliga, utan det roliga var att jag skulle träffa min kompis Joanna S vid Doumo på lördagen och då skulle jag ta med mig Marine och Joanna skulle ta med sig en kompis—som var Nina som jag träffade på fredagen. =P

Så efter puben Turn åkte vi till klubben Gioia 69. Kvällen blev as lyckad och vi fick alla skjuts hem av Massimo. Jag var hemma 6.30, lite tidigare än vad jag normalt brukar komma hem. Men det var bara hoppa ner i säng och sova några timmar (3 för att vara exakt) för att sedan duscha och fixa mig för att åka till Doumo.


Jag och Jeanette på Gioia 69, Milano


Väl där inne fikade vi i flera timmar, vi delade på pizzor och skrattade och hade det jätte trevligt. Dagen slutade med att jag, Nina, Isabelle och Rachel gick och kollade på filmer vi skulle köpa. Snacka om att det var många å välja på och i bokstavs ordning, jag köpte ”get rich or die trying” för jag gillar verkligen den filmen. :D Väl inne på affären ringde Jeanette och sa att jag kunde sova hos henne så skulle vi gå ut å dansa Salsa. Så då var det bara att skynda sig där ifrån, klockan var vid detta laget 18, så jag och Nina kilade iväg. Jag till en tunnelbana och hon gick till sin station för att ta sitt tåg hem.
När jag kom hem frågade jag om Andrea hade haft tid och titta på tidtabellen till Macerio, dit jag skulle och det hade han och tåget skulle gå om 30 min, så jag skyndade mig för att packa min väska och sprang sedan till tåget.

Salsa/ Latina klubben var det jätte mycket folk på och i början ville jag inte dansa då jag inte är så duktig. Men några svängar med Massimo slappnade jag av och när kvällen var slut hade jag dansat med många olika personer och 3 olika danser. :D

Massimo körde hem oss och hela söndagen var spenderad i Jeanettes säng med film. Jätte skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0