en vanlig dag

Det har hänt en del här. Men jag har bara inte orkat skriva här.. Så här kommer en snabb resumé.
jag går till miss italienskan fortfarande och pluggar med historian. Förra veckan sov jag hos Jeanette 3 dagar denna vecka har det som tur var endast blivit en ännu.. Vet inte om helgen, får se.. :P
Det bästa som finns på dagen är att gå till gymmet.. Verkligen det bästa, jag gillar det någe fruktansvärt. Tyvärr kommer inte resultaten lika snabbt som jag skulle vilja..

Jag har träffat en snäll italienare, eller ja jag har träffat många snälla italienare som jag har blivit vän med.. men en kan svenska.. En av de andra tre är intresserad av mig, men jag är egenltigen inte så intresserad av honom. Han är jätte snäll och trevlig. men jag kan bara inte se mig själv spendera hela livet med honom, och det är just det jag letar efter nu.. Men precis nu, njuter jag av singellivet.. :D Jag har ju jeanette som jag delar säng med ibaland och det är jätte skönt med lite sällskap, hennes säng är så stor och skön så man känner inte äns at hon är där.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0