Det finns så mycket--

--jag skulle kunna berätta om helgens bravader. Även fast det bara är söndag nu så har det ändå hänt så mycket.. Både små saker och lite större saker.

I fredags kollade jag och Marine på film, "Four christmases", har du inte sett den, tycker jag att du ska göra ett forsök den är faktist bra och jag gillar båda skådespelarna i filmen.

Min familj skulle vara borta hela helgen. Barnen var hos morföräldrarna och min familjs föräldrar åkte till kompisari bergen. Men på lördagen. Jag hade vart på min normala runda till gymmet och tränat. -Å vad jag älskar gymmet! och sedan åkte jag in till Milano för att träffa Joanna S och Nina. Vi gick runt i affärer, men jag handlade inget, Joanna gick och mötte sin bror som var på en "romantsik" weekend med sin flickvän hit. Inte för att träffa syssteryster inte, hon bor även förvisso i Como.
Efter ett par timmar. Träffade vi Marina, Joanna och en ny tjej från Australien som jag inte kommer ihåg namnet på.
(Brukar vara så första gången för mig när jag träffar någon. Jag glömmer alltid bort namnet så andra gången väntar jag på ledtrådar som ska hjälpa mig att komma på vad namnet var. Ibland går det bra och ibland dåligt. Så går det dåligt första gången brukar jag fortsätta att låtsas). 
Sen åkte jag och Nina hem till mig, vi skulle äta risotto och sen fortsätta ut till en bar i Arcore och senare ut till salsa klubben. Men när vi kom in i lägenheten kändes det annorlunda.
Det stod en ryggsäck på golvet som jag inte hade sett förut och sen var det papper på bordet som heller inte var där när jag gick. Så jag ringde och hörde om de var hemma igen, och det var det. Det var dock ok att jag tog med en kompis hem. Men när vi satt och  åt så kom hela familjen hem. Snacka om att vi var generade.. :S Mest jag, mitt ansikte blev rött som en brandbil, kändes det som iaf, det var juh första gången det träffade Nina och första gången jag hade tagit hem någon men allt gick bra och än (nu på söndaden) har det inte sagt något.


Ni vet den där killen som jag pratade om, som gillar mig.. Nå-- hans namn är Massimo, det blir mycket lättare om ni vet vad han heter nu när jag ska berätta en relativ lång historia.
Jag var ute med mina kompisar igår och dansade salsa, ba-cha-cha och någon annan dans som jag inte kommer på namnet på just nu.
Jag, Nina, Ohrlena, Jeanette, Dario, Marco och lite senare kom Massimo. Jeanette hade fixat skjuts för mig, Massimo skulle skjutsa hem mig, vilket var skönt för då behövde inte jag tänka på det något mer. Men Jeanette och Marco sa att dom visste varför han sa ja till att skjutsa hem mig, för han ville ligga med mig. Vilket jag sa aldrig skulle hända. Men är jag någon som verkligen håller mitt ord?

Kvällen gick och vi dansade och hade det jätte roligt. Jag skojade med Dario om om han kunde bli min pojkvän så vi kunde gå på salsa lektioner tillsammans. Han sa ja.. ;)
Så när Massimo kom, skojade jag med honom att Dario var min nya pojkvän. Efter ett tag frågade jag även vart hans flickvän var någonstans. Vad tror ni han gör. Han kollar på mig med kärleksfulla ögon, ler, tar sin arm runt mig och kramar mig närmre, men fortfarande på avstånd så jag kunde se hans ansikte och så sa han..
"Hon står här"..
Hahaha, snacka om att jag skrattade inombords åt honom, så mycket att jag skrattade lite åt honom i verkligheten med.

Runt 2 tiden åkte alla hem förutom jag och Massimo, Massimo hade ju nyss kommit och jag ville inte riktigt åka hem än. Vid 3.30 åkte vi hem. Han ville att vi skulle åka hem till honom för ett par minuter men jag sa att jag var trött och ville sova, då sa han att det fanns en stor, skön säng i hans lägenhet! Ha! Men jag sa nej, så han körde hem mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0