Att en serie kan göra en så lycklig

Att en series kan göra en så lycklig. Dvs. att det kan göra en så deprimerad när den är slut. Jag fick i julklapp två älskade desperate housewives boxar till min samling som jag inte började titta på fören jag kom ner till Italien. Nu har jag tittat klart på de och det har bara gått en vecka, och det fyllde mig med en ledsam känsla. Jag drömde till och med om dem i morse, inte särskilt bra kanske, är jag lite för desperat för de?
Jag saknar verkligen desperate housewives och jag skulle kunna börja om med serien, vilket jag mer än gärna skulle göra. Men jag vet att jag borde fördriva tiden med något bättre som att läsa en bok eller fortsätt studera min Historia.
Allt känns så konstigt nu när desperate är borta, det känns som att någon har dött. Undra om det är desperate eller om det kanske har hänt något där hemma. Som vanligt så längtar jag hem. Jag har några fina kompisar här men det är ändå inte samma sak, man kan inte hänga hemma hos någon och om man ens skulle det behöver man ta alla möjliga tram och tunnelbana för att göra det. Vi för festar till och med på en Mc Donalds, låter inte det lite extremt? Jag längtar tillbaka till mitt vanliga liv, men jag längtar också till sommarn då jag ska spendera 6 veckor med hundar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0