Drömmar

Det är ofta jag drömmer läskiga drömmar och kommer ihåg dom. I natt eller nu på morgonen drömde jag två stycken. Den ena handlade om att jag åkte till min värd familj i Italien och skulle vara au pair igen men jag trivdes inte och ville verkligen inte vara där, jag längtade hem till mitt "normala" liv, pga det här så blev våran relation trasig.
Den andra drömmen handlade om att jag var med klassen på en jätte stor båt typ birka paradise som jag redan har åkt med med klassen och den här gången var det även dom andra klasserna. Vi skulle äta middag och vi hade slagit oss ner och börjat prata. Båter började åka från hamn med tippar åt ena sidan. och man känner verkligen (även om det var en dröm) hur båten tippar. Jag är rädd för fiskar och djupt vatten så därför var det ganska bra att det var precis i hamnen men det var jätte läskigt iaf. Jag grät (asså i drömmen). :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0