This is hard =(

Jag kan inte förstå att det bara är två månader nästan exakt till jag lämnar italien.. Det känns tufft. Verkligen.. Jag kommer sakna mina kompisar någe fruktansvärt.. Jag har blivit så nära med dom, bästa kompisar..
=( Men jag kommer ha dom kvar men inte på samma sett.. snyfft..

Jag kommer åka här ifrån den 24 juni. Jag har köpt biljett nu och 26 kg bagage.. lär behövas. Brorsan får ta med en massa hem också när han kommer och hälsar på..


Jag och Nina på apertivo på "soffstället" som vi kallar det, min personliga favorit.



Jag och älskade Jeanette när hon fyllde år, detta på Club 69


Sist men inte minst, Marine. Här i Verona. De är dom som har blivit mina bästa kompisar här. :D
Kommer sakna dom jätte mycket.. Tyvärr lär dom inte förstå vad som står här då alla pratar olika språk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0