Några snabba intensiva år

Att vara i Milano är roligt. När jag är hemma i Sverige saknar jag mina kompisar där borta. Jag har kommit så nära dom och det kommer bli svårt att skiljas från dom, och det är bara tvåmånader kvar. Tiden går så frukansvärt fort.
Inte blir man bara visare utan även äldre och det finns så mycket jag funderar på hur man ska göra.
Men kah bestämde mig i slutändan att ett liv är till för att leva. Jag vill faktist titta tillbaka på mitt liv och känna att jag inte missade så mycket av det.

Man KAN få allt vad man vill ha. det tar bara lite längre tid, men allt är möjligt!!

Intensivt är bra, fast jag känner mig lite stressad på att jag ska hinna allt. Men en bra typ av stress.. Nu ska jag berätta allt som händer.

Nu- som sagt, är jag au pair i Milano. Underbart roligt även om italiens system inte är det smikrande för mig.
Två månader kvar. Sen kommer jag hem en vecka- nästan exakt faktiskt och åker därefter som volontär till Spanien och Malaga i 6 veckor. Det ska bli jätte roligt, emn mycket mycket- ack så otraligt mycket jobb. det är iaf avd jag har fått intrycket av. men ajg får spendera tiden med underbara hundar! :D

Efter dessa 6 veckor kommer jag att vara hemma i en möjligtvis 2, 3 dagar och dessa måste jag packa mina saker på ännu en gång, för denna gång åker jag till Frankrike.

Man skulle kunna tycka att detta är intensivt. Men det är faktiskt inte alls allt.
Under de 2 månader jag har kvar i italien kommer följande helger spenderas följande.

8-9 maj laga mat inför en fest för eleonora plus ha festen sista dagen, även denna helg kommer vi fira Marine lite smått.

14-16 maj åker jag till frankrike, men landar i Spanien där jag ska träffa min blivande nästa familj. de hämtar mig på flygplatsen och funderar på att aksnke ta mig till costa Brava, kusten vid frankrike och Spanien, rivieran.. SÅÅÅÅ VACKERT!!!

20-23 kommer Linnéa, det är iaf vad jag hoppas!!! och denna helg ska även jag och Marine ha vårat firande av oss, då jag fyller år den 18 maj.

4-6 juni, Jag ock marien åker till paris för att fira våran födelsedag!!

11-13 juni brorsan kommer och hälsar på

26- och sista veckan för min vistelse är det planerat att åka till liguria med min italienska familj.


Hm.. kanske dags att prata med Alessandra om flyget hem, när hon önskar att detta tas.. och när ajg behöver åka..

vad säger niu om detta.. Några intensivt resande år. Det är härligt!!
Dock är jag orolig att jag komer bli för gammal för att skaffa en karriär och en familj på samma gång senare.. jaja vi tar livet som det kommer, fast med intensivt planerande.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0