Imorgon

På morgon är det doktor tid, måste kolla mina knän och min höft, sen måste jag fråga en massa saker och förhoppningsvis smyga in lite annat emellan..

Sen är det packa det lilla jag har. har fortfarande inte kommit på hur jag ska packa då det typ inte är något jag ska ha men mig till italien, förutom en stor resväska och saker som kommer flyga runt inut i den..

Nu sitter jag här med en kopp kanel te.. mums, det smakar faktiskt riktigt riktigt.. är nog bra för matsmälltningen och förbränningen, dom säger att kanel är bra för det..

Efter det skjutsar brorsan och stina mig till flyget.. :D Så snällt.. kunde inte dom skulle kickan eller sandra skjutsa mig.. alla är så underbara!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0