Family in Paris

Det stod mellan två familjer i frankrike. En i Paris och en på vyschan.. och tro det eller ej, jag vill helst ha den på vyschan.. Vilket det verkar som jag fått. Men---
Jag har inte pratat med familjen på länge. Men i början så skulle jag träffa mamman när jag ändå åker till paris med Marine om en månad.
Och idag fick jag ett mail, då familjen sa att hon inte har ansträngt sig för att göra en profil då hon har mig i tankarna att jag kommer och träffar dom och att hon ser fram emot det..

vad i hela världen ska jag göra? Jag vet så klart vad jag måste göra, jag är inte dum.. men jag vet inte hur jag ska göra det.. Det är aldrig lätt att säga till någon person vad dom inte vill höra.
Hon frågade även om jag kunde aktivera min profil då hon såg att jag hade tagit bort den..

Några idéer hur jag ska kläcka att jag tror att jag har hittat en familj?
Min tanke går lite i dessa banor:

Hej. trevligt att höra från dig. Saken är den att jag tog bort min profil där av att jag tror att jag har hittat en familj---
Men att jag är glada att dom var intresserade av mig, men att en sån bra familj kommer inte ha några problem att hitta en superb au apair...


Nej det låter juh dumt sagt.. hm.. TIPS??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0