Länge sedan

Nej Nu ska jag strunta i dom där jobbiga dagboks inläggen..
Det har hänt mycket här så det har inte blivit mycket skriva, inte någonstans för det delen.
Tjejerna och jag var ute och festade i lördags.. hm vad gjorde vi i fredags? Jo vi festade då med ja.. Det var då jag träffade en kille som vi inte ska prata om så mycket.. Vi träffade honom vid doumo när vi väntade på att tunnelbanan skulle börja gå igen och han bor gång avstånd från mig.. underligt..

På fredagen v ar vi alltså å festa. Vi var på Corso Como, där var det massor av modell tjejer.. Så vi träffade inte direkt någon där, jag kände inte ritkigt att jag tillhörde där. men nu vet jag att jag inte ska ha någon stor vänska med mig.. hm.. måste köpa mig en liten rackare..

PÅ lördagen var vi på picnic i Sempione parken.. haha jag var den enda som hade filt med mig och saker att äta och dricka.. vi hade jätte kul.. Killen joina oss sen och sen hela natten.. och sen träffade jag honom i söndags..

På Söndagen (igår) var jag och tjejerna på apertivo.. super mysigt och trevligt.. hiih

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh har du träffat någon..? =)

ja vi måste absolut ses snart! det ska ju bli fint väder i veckan så det är lovande. kanske åka in till milano någon dag? jag måste kolla efter inslagningspapper haha

2009-09-21 @ 19:24:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0