Dag 16 Torsdag

Dag 16 Torsdag

Skulle möta Lil (Miriam) vid 10.30 i morse. Jag gjorde hälften av sysslorna och sen skyndade jag mig till Moscova där jag skulle möta henne.  Jag var vid Loreto och skulle byta metrolinje så skickade jag ett meddelande om att jag nog skulle bli lite sen, samtidigt fick jag ett av henne om att hon skulle bli lite sen. Hon blev dock mycket mer senare än jag.

Så jag gick upp vid Moscova och såg ”The club” vi skulle mötas vid. Jag kände att här fanns juh ingenting. Bara en massa vägar, blä! Så jag bestämde mig för att gå en tur. Hä och så helt plötsligt var jag i Parco Sempione, dit jag ska imorrn och ha picnic med Joanna och Shayna och en massa andra som blev bjuda på hennes (Joannas) picnic, så jag hoppas på fint väder.




Jaja, Men jag satte mig där i parken, som för övrigt är jätte jätte stor och bara njöt. :D
Shayna ringde och sa att hon närmade sig mig då hon hade gått hemmifrån sig (tyvärr är det för långt för mig att gå in till milano, henne tog det ändå 45 min.) Så jag gick mötte henne. Vi tog lite gelato, vandrade runt och kollade i affärer.  Såg en krokodil. :D

 

Sen mötte vi upp Lil och hennes kompis som skrivits in och tagit italienska tester i skolan och det var därför dom var sena. Kompisen hette Janina men kallades Nina.. haha, så märkligt. Men tydlligen är det ett väldigt vanligt eller ja någo lunda vanligt i Tyskland då det var därifrån de kom.

Jag hade en väldigt trevlig tid och rätt mycket motion, då jag åkte hem igen vid 15 tiden. Behövde juh göra resten av sysslorna och sen hämta tjejerna. Men när jag vart hemma i ca 5 min så kom Andrea, han slutar tydligen tidigare på Torsdagar. Så då ville han gå å hämta tjejerna från skolan. Så nu sitter jag här. Själv i tystnaden.. Hihi Trevligt!

Jag kan inte förstå att det redan är Tosdag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0