Bara en vindruva i halsen

Carolina är för söt.
Vi var vid matbordet, jag satt och hon stod bredvid mig med två vindruvor i munnen (som vi ätit ihop), lite "gissa vart i munnen dom är".. Jag är lite dum så jag håller för näsan på henne för att hon ska öppna munnen.. Men det gör hon inte, hon skrattar bara lite.. Efter någon minut provar jag igen. Hon skrattar och sen lutar sig över bordet och säger något på italienska. Jag fattar inte riktigt vad hon säger men jag antar att hon säger att den glidit ner i halsen.. Hon "hostar" upp den hela vindruvan på bordet..

Hela min arbetsdag har jag spenderat i parken med Carolina och hennes kusiner. Christiano gillar när jag knuffar dom på gungan då jag knuffar hårt och högt.. hihi tycker det är så kul där han säger, Nej janina ska knuffa.. :D Barn gillar mig.. haha.. Varför kan inte killar gilla mig så mycket för.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0