Att vara ryss för en minut

Förra veckan då jag och Magdalena hade "picnic" i Sempione kom det fram en man till oss och prata, som alla andra gånger. Magda ska vara trevlig som vanligt och svarar därför på mannens frågor. Han stannar ett långt tag (även om man inte pratar med dom så stannar dom), tillslut gick han.
Jag sa till Magda att hon inte ska svara på frågor som dom ställer utan bara ignorera annars går dom aldrig där ifrån.

Jag berättade även en teori som jag hade. Att man ska inte säga att man är från Sverige. För Svenska tjejer är "svaga" och Sverige är ett sånt litet gulligt land. Utan man ska säga att man är från Ryssland. Dom är hårda och tydligen så äger maffian dom flesta ryska tjejerna här.

Bara någon minut senare kom det fram en man och börja prata.. jag bah "Va fan!" och så frågade han var vi var ifrån. Jag ignorerade det och jag och Magda tittade på varandra och så sa hon Ryssland och vi började skratta..
Han baha "Jaha, ja och ryssland. Ok ja men hejdå, hejdå!" och så gick han.. hihi

Så va en ryss för en minut så löser det sig, iaf i parken. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0