Aj aj aj

Ursch, Jag är sjuk! Jag vill ha någon som kan ligga i sängen och krama om mig-- och mata mig med glass för att kyla ner min onda hals.. Men nä då-- icke då.. Då är man hemma hela dagen och tittar på barnfilmer eftersom det är det enda som finns här.. Äter upp en massa onyttiga saker också bara för att ha något att göra även om jag inte är hungrig.. Allt för min hals-- Men inte blir det någe bättre..

Jag vill ha gelato och mys med Ivan! hihi Inget som jag därav vet att jag kommer få..

Det jag dock vet att jag kommer få efter denna dag är mer ont i huvudet då jag måste stanna på Carolinas basket som alla andra dagar. Jag fasar för Tisdagar och Torsdagar.. Visst det är skönt att inte behöva göra något men man får så förbublat ont i huvet av allt stutsandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0