Usuall day at work nr 2

Idag har jag jobbat på hemtjänsten. Har vart skönt. Och så vackert väder vi har haft då, och har fortfarande.
Hoppas att det håller i sig då vi ska grilla imorrn kväll effter jobbet..

Efter dagens arbete skjuttsade Erik hem mig. Han är juh så himla söt.. =) Sen gick jag till Sandra och hängde med henne och kolade på hennes bränna, och fick höra hur hon och carro hade på sin semester. Sen kom carro över, för dom skulle grilla och så (fast det visste jag juh när jag gick dit, skulle bara hälsa på en stund) så då skjutsa dom hem mig för dom skulle ändå och handla..
Sen fortsatte jag läsa på min fashion bok, som jag aldrig lär bli klar på. För den är juh på engelska och as tjock. men jätte bra i modehistoria ect. Rekomenderar verkligen att läsa den. "Adorned in dreams" Vi läste den på Modevetenskapen på SU när jag pluggade där..


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh vad mysigt med grillning! =)



hihi ja det var allt på tiden tycker jag

2009-05-31 @ 08:20:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0