Uppblåst mage



Uppblåst mage?


Det är ett vanligt problem hos tjejer. Vissa har större och vissa har mindre problem.
Jag skulle nog säga att jag är en av dom med större problem då jag alltid får ont i magen oavsett vad jag äter, + att jag är överkänslig och allergisk mot det mesta i den nyttiga frukt familjen.
När jag vaknar på morgonen är min mage fin och platt och jag är nöjd med den. Men när dagen börjar gå börjar även magen att ändra sin form.

Jag har gjort lite research på internet, men man vet juh inte riktigt vad man ska tro på så ska gå til doktorn för att försöka få en remiss till en deitist som förhoppningsvis kan hjälpa mig.
Medan jag väntar.

Har ni några tips för en plattare, oblåst mage?


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

här i italien dricker dem ett speciellt te för att bli av med den uppblåsta magen, det tar upp luften som samlas i magen. familjen dricker det så fråga dem när du kommer =)

2009-06-24 @ 20:54:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0