Tillbaka till det förgångna

Kollade tillbaka till några av mina första inlägg på bloggen. Är faktiskt väldigt trevliga inlägg.
Tyvärr, för någon månad sedan raderade jag alla foton i arkivet och tänkte varaför ska dom ligga där och skräpa, måste juh ta en massa onödig plats, nu när dom endå ligger ute på sidan.. Men tyvärr var det juh så att då jag raderade alla försvann de även på bloggsidan (Ja, nu kan du fr fråga hur blond jag egentligen är ;D). Så inläggen i början har tyvärr inga bilder.

Det andra inlägget t(ror jag det var) skrev jag en lista på vad jag vill göra i mitt liv. Och allt som står där är fortfarande saker jag vill göra. Tyvärr har jag inte direkt gjort något försök att förverkliga dom.. Men snart så. Jag lovar!! Det är inte bortglömt.

Ta gärna en titt på mina gamla inlägg, så kanske ni blir inspirerade till något.. :D

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Det blev faktiskt inget bullbakande, blev för stressigt med tiden. Hehe lata sig är bra:)

2009-06-23 @ 15:03:00
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

visst är det roligt att gå tillbaka och läsa =) tråkigt med bilderna dock för dig hihi

2009-06-23 @ 21:10:51
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0