Regnet bara faller ner

Än så länge är det inget upphållen. Men jag har juh heller inte varit ute. Det bllir nog ingen springtur idag. Jag känner vekligen inte för det. Mår inte så bra..

Jag måste "checka in" på mitt flyg genom internet. Och eftersom jag bara ska vara borta öven en helg fr-må så tänkte jag att jag nog klarar mig på ett hanbagage. Men nu börjar jag få andra tankar. Man får juh bara ta med sig flaskor som innehåller mindre än 100 ml i handbagaget. Och jag måste juh ha med mig duschkräm, tandkräm, hudsalvor, ansiktsrengöring, schampo och solkräm och det går juh inte då juh.. =(
Så måste nog bli ett bagage iaf.. Fy vad jobbigt. Så måste man vänta på det på flyplatsen. Vilket gör det ännu läskigare juh. Har man aldrig vart på den flyplatsen man ska till vill man juh göra det så lätt som möjligt för en. Och det blir endast handbagage.

Vad tror ni, jag måste ha ett vanligt bagage också? Är Bergamo/Milano en jobbig flyplats?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Man får la vara snabb på morgonen när man ska springa ;) jag hann ut innan regnet iaf (:

2009-06-02 @ 11:50:52
URL: http://sannabakar.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

om du inte bokat ett bagage kan du låna schampo och sånt av mig =) det enda jag inte har är ansiktsrengöring, är allergisk mot det så kan bara ta bort smink med vatten :P

2009-06-04 @ 11:43:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hehe ja det är väll lika bra =)

det är förresten ingen jobbig flygplats. den är liten och om du ska ta buss därifrån till milano så äre väldigt lätt att hitta. bussarna går nämligen precis utanfrån =)

2009-06-04 @ 18:42:16
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0