Oi mina vänner ;)

Det känns som det var jätte länge sedan jag skrev något inlägg. Men här kommer det iaf.
Jag måste bara få säga att det är så skönt att ha en bärbar dator. Nu sitter jag här i sängen innan jag ska gå och lägga mig och skriver ett inlägg, hur skönt är inte det?

Helgen har vart jätte trevlig! =)
Jag har jobbat hela helgen. Men det har vart kanon endå..
Lördagen gick dom vanligt om jag minns rätt (mitt minne är rätt kasst ibland). Söndagen var det jätte lugnt och skönt på jobbet och det var super varmt ute. Så Vi tog oss en filt (Erik och jag och solade lite, sen kom tesse och joina, det var jätte trevligt!). Efter jobbet skyndade jag mig hem. för jag hade en timme på mig nästan exakt för att fixa iordning allt, då vårt gäng skulle träffas och grilla och spela lite spel. Så jag skyndade mig hem, böt kläder, skalade potatis och donade. Drog ner till icca för att handla resterande som fattades sen  hem och duka och laga mat. Sen kom Marcus och Tesse först och sen Sanna och sen Franci. Jag hade jätte trevlig. Även om jag blev lite mordisk i sinnet då mitt lag förlörade hela tiden. Tror faktist att det var jag som sinka (när inte riktigt :P)..

Idag (Måndag) var jag på Kappahl till Erika kom tillbaka från sin semester i Budapest. Hon hade haft det jätte trevligt. Sen fick jag åka hem och njuta lite av solen. Träffade min moster på bussen hem, så vi delde på en glass.. =)
Sen efter det drog jag och Erik och solade i parken i tre timmar. Tiden gick as fort. Sen skjutsade jag hem den busen. Då han skjutsade hem mig två gånger förut, tänkte jag att det var min tur, plus att jag ville se vart han bodde.. :p

Morgondagen är väl inte något jag riktigt längtar efter. Ska gå upp och springa lite på morgonen, måste börja igen. Jag har blivit en sån soffpotatis och jag blir så uppstressad av att inte göra något.. Sen börjar jag inte jobba fören kl 14 och slutar 22 så egentligen går juh hela dagen bort. Men till 14 hinner man mycket, tråkigt att det ska bli fult väder. men huvudsaken är att det håller upp den tiden jag är utomhus. Sen är det bara hem och sova.. Resten av veckan berättar jag när jag kommer dit.. men det är inte långt kvar till det är helg igen.. =)

Det blev ett långt inlägg idag. tacka datorn för det. =) Eller skyll, det beror på hur ni känner..
Jaja, nej nu ska jag gå å sova, väntar på att sigge ska komma in bara. Han är så jobbig. det är väl bara komma när man ropar.
Lägger upp lite bilder när jag orkar från helgen.. =)
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0