Jag har lurat mig själv för många gånger nu..




Ursch jag har det så tråkigt. Jag vill inte vara ledig. Det är det tråkigaste jag vet. Förutom när jag har jobbat i jätte många dagar i sträck. Och nu har jag inte fått några tider på typ fyra veckor. Visst jag är borta en halv  vecka först och sen en vecka till . Så då är jag ledig en vecka emellan mina bortkomster och sen en vecka efter att jag har kommit hem (För då har sommaren börjat och jag skulle egentligen vara på kappahl och jobba, men hon flyttade på sin semestervecka så nu är jag helt ledig.. tråkigt.. Men då får jag bara hoppas på att det är vackert väder så man kan sola. Men jag behöver juh pengarna..

Den enda tiden jag kunde få just nu var midsommardagen. Men jag vet inte om jag vill arbeta på Midsommardagen. Då är man ju förhopnningsvis bakis, så då går det juh inte. Jag har verkligen inga planer för midsommar och det suger.. Jag blir bara så less på allting. Vad ska ni göra på Midsommarafton?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag har precis samma funderingar. vad händer på midsommar egentligen?

2009-06-05 @ 20:24:00
URL: http://ellinorfrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0