Gårdagens galej

Igår gick jag och Sandra ut på Rimbo för att ta en öl.
Vi satte oss på kenta´s och snackade lite om den gågna tiden och framtiden. När klockan dragit över 00 drog vi till 100% för att se om det var något spännande där. Men det var rätt tomt. Men dock träffade jag mitt X Daniel Åberg. Å min älskade Daniel. Det finns verkligen ingen jag älskat mer än honom..

Vi stannade bara ett tag sen drog vi hem, för jag skulle hem å sova. Upp och jobba vettu. Förresten skulle Sandra också göra det. Fast hon började inte fören 12.30 eller nåt sånt så hon fick lite sovmorgon, medan jag drog mig upp (ganska pigg iaf) vid 05.55.


Kvällens Outfit.



En klänning som för första gången fick komma ut. Vi skrattade så himla mycket under kvällen då när jag berättade om mitt framtida bröllop (min bröstknapp gick upp så hon fick se min bh, väldigt synligt kan jag meddela) att en knapp låstnade, vilket fick oss att skratta ännu mer. Måste sy tillbaka den, och gå ner lite i vikt. Vilket nog inte kommer hända under sommaren.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0