Baby bumble



Helt ärlligt kan jag säga att jag är en av dom mest djurvänliga människor man kan träffa.
Jag älskar verkligen djur, och vill inte att någon ska hamna fel. Dagens goda gärning handlade just om djur.
En söt lite humle bebis för att vara exakt.

Träffade den på vägen hem. Precis i min backe. Där låg den lilla rackaren på vägen (hade troligt vis blivit ner buffad av vädret och var slut på krafterna) så jag räckte honom mitt pekfinger så fick han klättra upp så drog vi hem till min trädgård där jag satte honom på en blomma. Det gjorde tydligen honom lite gått med lift, för när jag kom ut ca 10 minuter efter hade han flygit iväg. =)

Som dom flesta av mina kompisar vet, ÄLSKAR jag humlor och önskar att jag kunde få en humla lika stor som en katt. Å vad jag skulle älska honom (ja humlan skulle vara en pojke, för det är alla!! :P).

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Vad snäll du är :) Jag skulle blivit rädd för bli bränd :P

2009-06-07 @ 22:21:37
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0