6:am - När alla vännerna gått hem

Är jag glad? lycklig? Nej det kan man inte säga. Kräftskivan som jag hade igår, var bra, jag hade det trevligt för stunden. Idag känns det som att en mysig liten middag med enbart de närmaste skulle ha suttit fint.
Sandra fick mig att börja gråta. Jag kommer sakna mina kompisar så fruktansvärt.
Men som jag sa, som sanna sa. Mina riktiga vänner finns kvar när jag kommit hem igen.
Just nu känns det dock som att jag inte riktigt har några riktiga vänner, kan ju vara för att jag vaknar själv?

Helena och Tony gick när jag sov. Tror dom åkte hem men jag vet inte... Kanske följde med Mich och Mattihas hem? Det är just den insidenten som förstörde för mig imorse, då Helena var borta.
Mich raggade på Helena genom min brorsa och mig, skit drygt. Något som jag verkligen inte kommer glömma.. Too bad..

Det känns bra att åka här ifrån, men som sagt, jag kommer sakna mina vänner..

Jag känner mig väldigt ensam, varför kan ingen stanna hos mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0