Trevlig middag hos mormor

Degen började inte så skrämmande som igår, då jag vaknade av att det stod någon och glodde på mig i dörrhålet.
Nu vaknade jag av en massa ljud.
Sen steg jag upp följde med mamma och moster till gymmet och sen rensade vi i förrådet hela dagen..
Mormor hade försökt och nå oss hela dan men vi var så uptagna så vi hörde inget.. Men när vi var klara ringde hon och bjöd över oss på middag, det var gott.. SEn gick vi hem å jag inte gjorde något.. för det var typ nu, är skit trött.. kan inte fatta att det just varit helg, inte för att jag hade nån riktigt helg då..

Åh jag är så sugen på å dra iväg, men har så dåligt samvete för mamma, hur ska hon klara sig å bo alldelles själv.. jag är sån här.. mitt samvete kryper alltid upp på mig även fast jag inte borde känna något.

Nej nu orkar jag inte skriva något mer, ska ladda upp lite bilder sen valborg..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0