Ooups en läcka i huset

Ja det var iallafall vad jag drömde imorse. Jag gick på toan för att duscha och det var vatten på golvet och det droppade ner ifrån taket, jag skrek och sprang ner till uteplatsen och berättade det, men hon/mamma visste redan om det, dom satt där å diskuterade.
Helena satt där också, så glad jag blev..=)

Nu är jag klar med mitt rum iaf, nu ska jag bara rensa ut mitt gamla..
Igår jobbade jag på dan, om jag minns rätt och sen höll jag på med mitt rum tills det blev klart, sen drog jag till sanna och spelade wii..
Det var skit kul, och jag satt å skrek eller snarare pep.. "wii weeplay wii" nästan hela kvällen..
Åhh gud va kul det skullle vara å ha ett sånt spel här, och kanske dom där gitarrerna me.. m m m..
fast nu blir det nog ingen tv, jag gillar rummet som det är och jag tror att om jag har en tv i mitt rum, kommer jag antingen inte använda den alls, eller alldeles för mycket..
Funderar på å köpa en bäsbarndator istället.

Idag jobbar jag kväll, sen vet jag inte vad som händer, nog inget.. imorrn ska jag nog försöka leta upp ett bilbatteri, för tredje gången.. Hoppas för guds skull, ja och min.. att bilen funkar och jag inte köper ett nytt batteri till en trasig bil..


image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0