Lätt road = lätt att göra glad

Jag åkte till Uppsla imorse, själv.. Jag är rätt duktig på att göra saker ensam.
Fick ja faktist beröm för på arbetsförmedlingen när jag var där igår, hon tyckte inte att hon kunde hjälpa mig med något och om jag ville bli rik så kunde jag bli det sa hon..;)

Jaja, när jag på väg hem, såg jag en underlig fågel. Den flaxa å flaxa för att komma fram, en liten rackare var det, men när den flaxa över mig så såg jag att det inte alls var någon fågel, utan det var en liten fladdermus som var ute i dags ljuset.
Senare, på kvällen när jag jobbade sprang det en räv över vägen, en väldigt vacker räv som hade något i munnen.
Lycklig som jag blir när jag ser ett djur, ja egentligen vad för djur som hälst.. en ko så blir jag jätte glad.
Så muaar jag..
Så jag stannade vid väg kanten och såg den springa iväg.
Den sprang en liten bit och kollade på mig i bilen och så sprang den iväg igen och gjorde samma rutin, kolla å sprang ända tills den var borta, så länge stannade jag.

I år har jag sett exakt alla djuren i naturen. Rådjur, älg, harar/kaniner, räv och det vanliga fåglarana något jag är mycket lycklig över, det kan du tro..=)

hehe, Ja, jag är en lätt road tjej och uppskattar allt. Att göra mig glad är inte så svårt, inte som det verkar iaf, så kom ihåg det..=)
Jag har ett minne som en oxe också, ja eftersom jag är en.. ;o)

Nu är det också officiellt att vi ska flytta, va å kollade på en lägenhet igår som vi tänkte köpa, skit ful var den men vi skulle rusta upp den så blir den nog fin.. vår.. Fast det blir nog inte den lägenheten endå för vi fick inte någon deal om att vi får sälja huset innan vi köper den, så då sprack det.. får se var närsta blir då.. måste vara markplan iaf med uteplats, för oss och för katterna.

Nej nu orkar jag inte skriva mer..
Godnatt!

Jo! Jag älskar den är lakritspuckreklamen..=) hehe den låten är så bra! Så nu ska jag köpa en puck till mig och en till Basse, jag skiter i om han inte äter lakrits, jag tänker tvinga i honom den iaf..  ;) jaja godnatt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0