John Blund, kom!

Härligt väder vi haft idag hoppas det blir lika bra.. ja jämnt! :) Jag orkar verkligen inte skriva något.. Har "pumpat" ur all min kraft på gymmet, även om jag kanske inte tar i så jätte mycket är det jobbigt för en otränad knubbig tjej som mig..:)
Måste få bort min "gravid" mage.. fcik frågan idag igen om jag var gravid. Sedan jag började på hemtjänsten har jag hört den frågan minst fem ggr, börjar bli lite små pinsamt, har inga kluriga svar kvar juh.

Är trött överallt och vill verkligen inte upp å jobba imorrn..
För mig finns det ingen helg och veckorna bara försvinner.. är så förvirrad på dagarana.. förra helgen försvann innan den ens hade kommit, samma med den här. men det beror väl på att jag har mina lediga dagar lite här och var..


Mmmm, gud va jag luktar gott i håret, önskar att jag hade så långt att jag kunde lukta på det..:D hehe låter rätt dumt va..

Daniel ska flytta till island och jag ska flytta till jamica, vädret är bäst där..=)

Nu går jag å sover.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så duktig som gymmar!

2008-05-10 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0