Födelsedag imorrn

Inatt sov jag jäte dåligt, sov näst intill inget. Jätte jobbigt, och när jag precis skulle upp för att jobba så somnade jag om och vaknade en halv timme innan jag börja, en sån tur att det ligger så nära..
Jag hade en relativt bra dag idag..
Jag jobbade, åkte å handla och sen bakade jag..
NY blueberry cheescake (vilket jag råkade göra lite fel och hade lite för många tsk vanilinsocker i men hoppas att den smakar bra endå) sen gjorde jag kladkakemuffins (men som dom också råkaade bli lite fel, dom fick vara inne lite för länge, men de såg fina ut endå, smakade kankse aningen torrt, men det blir nog bra endå..
All denna möda, för typ inget.. verkar som att hela min släkt är bort resta..=(
Men förhoppningsvis blir det iaf, togga, kickan, brorsa, jag, mamma och mormor, det är väl egentligen dom ända släktingarna som är hemma..

Sen får vi hoppas att mina kompisar kommer över, ja dvs dom som har sagt att dom vill komma.
De enda jag vet 100% på att de kommer är Sanna och Linnea..

Jag har skit ont i huvet och nu tänker jag försöka gå å sov..

Och vet du, jag har fixat så att min bil funkar nu.. nu ska jag bara ta den till verstan å se så allt går skapligt och så ska jag besikta den och sen ta den ut på lite spinn.. härligt, nu är den ren oxå..=)

Jaja sov gott!
Ska ladda hem lite No doubt..

Kommentarer
Postat av: Anton DTV (blondast av alla)

Hoppas du haft en bra lördag! Vad händer imorgon ? :)

/ A

2008-05-17 @ 22:15:43
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0