En bild säger mer än tusen ord

Det finns inget bättre än foton. Riktiga fotografin på papper. När minnet börjar svikta, eller när man känner att man verkligen vill vara med om det igen.
Min student var underbar och jag älskar min Helena så mycket.
Jag kommer alltid älska henne!
Jag var lycklig med henne..

Visst finns det bättre saker i livet att glädjas åt än foton.
Som goda vänner och en partner, om man nu har det (tråkigt nog så är jag fortfarande singel, men jag vill träffa någon som jag kan känna att denna person vill jag vara tillsammans med förevigt, skaffa barn med och gifta mig med).

Nu är iallafall mitt rum klart som ni redan vet, och vi hade en "uteliggande" katt som ingen ägde.. Pinsam och mogen nog som man är, gick jag till nästan alla i lägenheterna här brevid och fråga om dom ägde den eller visst nån som gjorde det, det var ett jobb DET, kan jag då säga.
Vi hittade aldrig den orginella ägaren men fixade ett nytt förhoppningsvis bra hem till den söta lilla gosiga silver katten.

Jag har en väska som det står "plastic ain´t my bag" men det är inte det jag vill komma till, utan under så står det "we are what we do" vilket jag själv tror är mycket sant.
Nån gång kommer det man gjort slå tillbaka till en.
jag har tänkt länge på att om jag träffar oscar så ska jag slå honom hårt i ansiktet för att han sparkade ner mig för trappan, men kanske att han fick vad han förtjänade.. krocka med en bil när han körde moped och fick öppna upp  skallen på honom.
Men jag tror inte att det var tillräckligt.
Jag hatar inte någon inte äns honom. När jag kände honom var han en snäll kille, en rolig kille som jag gilla.. som efter ett tag dlev knäpp i huvet, kanske jag ska ta å fråga honom varför han betädde sig som han gjorde.

jaja, tillbaks till det riktiga ämnet.
Att man är vad man gör är något man kanske har fått hört länge, som "vi är vad vi äter" som programet heter.
och nog är det mycket sant.
Men jag vet själv inte vad jag ska göra för att bli än bättre människa, än så länge tycker jag att jag nog är den bästa jag kan vara mot andra, kanske mindre bra mot mig själv.
Något jag kanske borde ta å ändra på.





Silver


Bilder på mitt nya rum som jag pillrat med.







Min önske lista

Jag och min älskade helena

jag och helena

Min vän Talitha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0