Är trött på att alltid komma på andra plats!

Det handar inte om tävling utan snarare om kärlek.
Som jag har sagt många gånger så har jag äntligen fått min brorsas rum som är dummelt så  stort som mitt var, har entligen fåt till det och mamma börjar tjata om att flytta å sälja huset.. Så jäkla typiskt när kärleksbarnet som får allt har flyttat.
Jag är inte bråkstake eller har skulder, eller behöver pengar. Men nog behöver jag den uppmärksamheten som han får. Jag känner mig som jag alltid kommer på andraplats.
Varför ska jag alltid få göra saker, varför ska jag alltid få hörs gnäll och tjat.
Jag vill vara som min brorsa inte behöva ta något crap från mamma bara för att kjag inte städat mitt rum eller lagat mat eller stoppat in diskmaskinen.
Istället är det jag som får skäll för sånt han har gjort.
Jag är trött på det här!
Hon gör mig lessen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0