Wild world

Nu har det varit ett tag sedan jag har skrivit..=) Ta det som ett bra sett egentligen.. Nog händer det massor i mitt liv, både roliga och tråkiga saker, men att lägga upp allt på sidan känner jag för tillfället blir lite mycket.
Jag tycker att att ha en blogg är jätte bra å ha om man tex är bort rest och folk som är hemma vill se vad man har för sig. Men nu är juh jag i sverige så det känns lite onödigt, lägger hällre tid på annat än att skriva här, förtillfället.
OM folk vill vet vad man hör för sig, ta upp telefonen och ring för f*n!

Imorrn ska jag och isa och några andra ut, kommer bli skit kul.. ser ni oss ta oss inte på allvar..:P

Nu ska jag snart gå å lägga mig.. ska upp å jobba imorrn.. blää.. verkligen hela dan, sen är det bara skynda sig hem och stressa gärnet..

God natt och grattis till studenten alla studenter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0