What a blast!

Nu tänkte jag ta upp min blogg igen.
Det är rätt roligt att skriva endå.
Jag vet inte vad jag slutade senast men vad som är nytt är iaf att jag har gjort klart min kurs på universitetet och nu har jag fått en praktik plats hos Erika på Kappahls PR. Jag är överlycklig!

Så idag var min första dag på kappahl och det var hur kul som hellst, jag ville inte gå där ifrån och jag längtar redan tillbaks.
Jag lärde mig returer idag och nästa gång ska jag få lära mig hur man fixar bud ect. :D
Sen gick jag ut på lite julshopping. Jag älskar verkligen att shoppa själv.
Man får ta den tid man vill i en affär och gå vart man vill och behöver inte oroa sig över om någon annan har det tråkigt över att vara en annans svans.

Efter det gick jag och hälsade på Kim på hans jobb och så bjöd han mig på lunch/middag, as trevligt. Han var lika söt som vanligt.. :D
Hoppas vi ses snart igen. Fast på torsdag så åker han till Milano i 5 dagar. Sen kanske jag ser min vän igen. Fast jag hoppas vi ses innan dess.
Sen efter nyår flyttar han dit.. lyckos dig Kim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0