This blows.. but I got a new jacket though..

Åkte till universitetet för att hämta min hemtenta. Träffade jessica vid tunnelbanan och sen gick vi upp till Dirk.
Han gav oss våra tentor med en butter min på sitt ansikteoch sa, tyvärr ni måste båda kompletera..
jaha tusan då, jag som trode att universitettiden var slut för den här gången men så va det inte alls det.
Så gick å köpte en varsin bulle och en kopp te/kaffe och satte oss i koridoren och grubblade ett tag.
men bara ett tag. sen gick vi därifrån och gick till affärerna. jag kände inte direkt för att shoppa men vi gjorde det endå. Jessica skulle leta efter något att ha på sig ikväll och jag skulle bara köpa en allmenacka och grejs.
så vi gick till åhlens å köpte mig en allmenacka sen strosade vi vidare i affärerna. jag hittade en vit kappa som jag köpte. jätte fin.. :D och sen skulle jessica gå å titta på tomtar på myrorna så då gjorde vi det och på vägen träffade vi kim..
han stannade och pratade ett tag med oss men han hade bråttom hem för han skulle packa. Hm..
hur mycket skulle han ta med sig till italien egenltigen.. tråkigt att han ska flytta.. och med en tjej också.. och inte hade vi tur med vädret heller så inget var juh bra egenltigen.. :P Ja då ska han verkligen flytta då.. lyckos honom.. jag ska med flytta utomland med sen.. inte nu..

och sen åkte jag hem fast jessica fortsatte sitt letande..
När jag kom hem lagade jag mat, det blev mumsigt.. nån tomat och basilika biff med pasta och färska grönsaker. det är kul å laga mat när man är på humör.. ja humör för det alltså..
NU ska jag behöva klura på vad jag ska skriva på tentan.. igen.. gud va sugit..

Jaja, ha det.. skriv något om ni läser.. fast Sanna jag tror nog du är den enda som läser om vad jag skriver på min tråkiga blogg.. har juh inte direkt något spännande liv..
Jag vill ha en pojkvän!! Inte en killkompis som redan har en tjej.. fast jag får väl nöja mig med det så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0