Shoppingdag i sthlm och ny tatuering?

Dagen började med att väckarklockan ringde, som alla andra dagar. Har börjat ha den på även på lediga dagar så att jag ska komma upp ur min vila. annars blir det lätt för mig att jag sätter på en film i mitt rum och sedan ligger i "pyamas" hela dagen och den enda friska luften jag får under dagen är när jag väl parlar mig upp för att kolla om det dimpat ner något roligt i brevlådan (vilket det aldrig gör, fast jag blir glad för reklam, det är me kul när man inte får något annat).
Sen kokade jag mig ett ägg och fixade lite innan jag fort sprang ner till biblan för att skriva ut lite jobb ansökningar, som jag senare skulle dela ut i stan. hade lagomt brottom eftersom bussen skulle gå om en kvart..
Men jag han.. å tesse väntade så snällt på mig.. så drog vi iväg.
På en fyra timmars guppig resa in till marknaden, det hade redan blivit 30 grader varmt och man var redan slut. För här på afrikas savann fanns det inte så många affärer att handla vatten i.. hey nej men vänta vart är jag nu.. Jaha nej nu blev det fel.. vi var juh på väg till sthlm, så va det.. :P
Jupp vi gick i affärerna i stan och sen gick vi till kim och sa hej till honom, han är juh för söt.. :D
Sen åkte vi hem med fem bussen så var vi i rimbo vid sex och så fick jag skjuts hem av tesse och sen gick jag ner till gymet och mötte sanna.. och sen gick jag hem åt lite middag och kollade på medium.
Och nu är vi här.. Ska gå och sova snart..
Åh imorrn måste jag börja med min sluttenyta (sluttenta ska det stå), hade helt glömt bort den. skit tråkigt verkligen.. =( Men önska mig lycka till att jag klarar den denhär gången.. Kim flyttar till italien typ den 6 jan by the way. Det är också skittråkigt..
Får se om det händer något kul imorrn då.. massa å fixa och dona..
Jo tänkte skaffa en ny tatuering..
Säg vad ni tycker.. :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0