Presenter i all ära..

Idag på jobbet hade jag dte jätte kul och på råga på allt så fick jag en parfym, läpplans, uynderkläder och hårmousse.. Sen fick jag även en inbjudan till en slitzfest.. :D Horoskopet sa tidigare i veckan att jag skulle få en inbjudan till en mycket rolig fest på onsdagen och de var tydligen rätt..
Efter jobbet åkte jag till gymet och träffade sanna. Därefter var det bara hoppa in i duschen och göra sig något att äta.. kokade ett ägg och åt en ägg macka, sprade tre skivor så jag kunde äta en till, men när jag väl skulle ta dom va dom bort..
Det var ego mamma som hade varit i farten och ätit upp mina äggskivor fasten hon visste att det va min middag, hon är så himla självisk. jag blir så arg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0