I grevens tid... eller lite sent?

Varför ska man alltid träffa killar när det är som olägligast. Det är inte olägligt för min del. men oftast för killarna el jo för mig med för jag vill ha en spreciell kille, inte bara en kille.. men alla killar jag träffar har redan flickvänner och flyr landet. det räcker inte med att försöka hitta en tjej här (för det finns juh så några?) utan man måste även byta land. Men betyder det då att man är madly in love med personen man flyttar till, eller vill man verkligen bara byta land för ett tag?

Jag har iaf haft en jätte bra dag idag. förutom att min svenska stavning inte är den bästa (snacka om pinsamt).
Jag har varit på kappahl idag, fast innna dess fick jag ansiktsbehandling.. det va skönt förutom att jag låg himlans obekvämt och fick ont i nacken..
På jobbet har jag fått förtroende.. :D Jag har fått koderna in till kontoret och jag  har gjort både returer idag och lärt mig hur man skickar bud, ja någolunda iaf.. :D
Nu blir nästa gång på tisdag, cant wait.. :D och på tisdag kommer kim hem också. Jag förstår mig inte på mig själv. så fort jag träffar en kille. ny som gammal så blir jag  "besatt", jag ska liksom tänka på personen ofta och jag drömmer mig in i en värld, som inte direkt är riktig och inte nyttig för den delen. Men jag har fått så många tecken. Det står tex italien överallt där jag går.. är inte det ett tecken?

Jaja, skit samma..
Man får ta det som det kommer, så sett och vis. men man måste endå ha ett litet finger i spelet.. hur ska det annars gå vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0